احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

 

ramos10

احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

مرجع خبری رئال مادرید : آنجلوتی در اندیشه استفاده از راموس در پست دفاع راست در مقابل اتلتیکوست.

مصدومیت کارواخال باعث شده است که رئال فاقد مدافع راست تهاجمی باشد و به همین علت راموس شانس زیادی برای حضور در این پست دراد. از سویی کارلو ترجیح می دهد که یک بازیکن بلندقامت در سمت راست خط دفاعی باشد، به همین خاطر مدافع کاماسی به آربلوا که قوای هجومی بالایی ندارد، ارجحیت دارد.

کارلتو از زمان حضور خود در رئال فقط یک بار از راموس در پست مدافع راست استفاده کرده است : در بازی فصل گذشته در مقابل یوونتوس در شهر تورین. آنجلوتی پس از آن بازی گفت :” راموس مدافع میانی است اما تیم به او در پستی دیگر نیاز داشت. یووه ارسالهای زیادی روی تیر مخالف داشت و راموس خوب کار کرد.”

زمانی که پرز در سال 2005 به سراغ خرید راموس رفت می دانست که این بازیکن توانایی حضور در پست های مختلف را دارد. این بازیکن در فصل اول حضور خود در رئال در هشت بازی در پست هافبک میانی بازی کرد. او در 9 سالی که در رئال توپ زده است، در مقاطعی مدافع راست بوده است و در مقاطعی دیگر مدافع میانی. اما آنجلوتی همیشه روی او به عنوان یک مدافع میانی حساب می کرده است.

در صورت قرار گرفتن راموس در پست مدافع راست، رئال مادرید سه مدافع بلندقامت در ترکیب خود خواهد داشت : راموس با 184، په په با 188 و واران با 191 سانتی متر تلاش خواهند کرد تا روی ارسالها و ضربات ایستگاهی تیم سیمئونه را خنثی کنند. اتلتیکو روی ارسالها از مانژوکیچ، رائول گارسیا، گودین و میراندا بهره می برد که هر چهار نفر آنها بازیکنان بلندقامتی هستند. از سویی سه مدافع رئال می توانند روی ضربات ایستگاهی رئال به حملات اضافه شوند و به بازیکنانی مثل بیل، بنزما و رونالدو کمک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.